Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Mia - 12 mars 2011 15:38

  

Jag skrev inget igår. Min hjärna var för trött efter en kreativ dag i Oslo med alldeles för mycket vin på jobbmiddagen på kvällen. Så det blev ett par timmars sömn på bussen till Göteborg, lite mera jobb på eftermiddagen och iväg och hämta ungar. På kvällen somnade jag först i Emmas säng. Sen i Oskars säng. Vaknade där vis halv två och gick och la mig i min egen säng.


Hade jag skrivit något innan jag tittat på nyheterna hade det antagligen handlat om bensinpriset. Att jag tankade full tank för 855:- i går. Då låg priset på 14.02 Oj vad billigt, dagen innan kostade det 14.28


Men ett högt bensinpris och att vara lite trött är ju en fis i rymden.  

Vi har inte just drabbats av en jordbävning, med tillhörande flodvåg och haveri på kärnkraftverk.


Man får ta vara på det som betyder något medan man kan. 

Så idag har jag hemligheter för mig. Det kan betyda ganska mycket. 

Om det handlar om någon som strax fyller år.


Gotto Go.


/Mia

Ovido - Quiz & Flashcards