Alla inlägg under oktober 2011

Av Mia - 4 oktober 2011 20:56

I natt drömde jag att jag var i Australien. Varför har jag ingen aning om. Bodde i en jättekonstig lägenhet, med konstiga människor och allt var allmänt konstigt. Så träffade jag plötsligt på Olle och Putte från förra jobbet. De var fulla och sentimentala och hade åkt till Australien för att promota Anthill.


Så pratade jag med Putte idag och han hade drömt att han hade kidnappat norske schackspelaren Magnus Carlsen och höll honom fången i Teheran i Iran för att - ja just det - promota Anthill.


Det vore ju smart. Att passa på att nämna Anthill ett par gånger under ett gisslandrama när hela världen ser på. Eller inte.


Jag kan ju i alla fall nämna det här utan fara för någons liv. Anthill kommer till AppStore på torsdag (6/10) och har ni en iPhone i er ägo så ska ni köpa det. Inte för att stödköpa från mina forna kollegor, men för att det är ett riktigt bra spel!


Seså, lägg in i kalendern nu: På torsdag - köp Anthill.

Liten sneakpeak: http://ifanzine.com/hands-on-preview-anthill



 





Ovido - Quiz & Flashcards