Alla inlägg under februari 2010

Av Mia - 9 februari 2010 21:34

...så låter det från 3-årige Oskar när han ska göra plats i isbacken. Jag vet inte var snoppen-delen kommer från, en pappa trodde det kunde vara från tv. Men jag tror han bara hört fel, även om det är en bit emellan "annars kommer snoppen" och "annars får du 10 hål i nacken" vilket inte heller låter speciellt bra:)

Jaja, man får akta sig lite nu. Han är inne i en ålder nu där han snappar upp precis allt. Jag som kan svära en del får bita mig i tungan ett par gånger om dan.

Eftersom han har en så "sticky brain" nu så är det ju bättre om det är annat som fastnar.

Annars reciterar han världigt mycket Bamse nu:

Milda Makaroner - en flygande matta!

Vad är det här för dumheter?

Jag har slut på dunderstyrka!

osv..


Nu ska jag sova, Emma sov vansinnigt dåligt i natt och då gjorde såklart jag också det. Hoppas på en bättre natt i natt.


Natta natta.


Ovido - Quiz & Flashcards