Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Mia - 17 februari 2011 20:12

Nämligen bestämt reklam för ett spel till iPhone/iPad som släpptes idag:

Mariachi Hero! Det är företaget som jag jobbar på, som gjort det på uppdrag av Pan Vision och jag tycker killarna har gjort ett jättebra jobb med spelet!

Kom å köp!


läs mer och se trailer på:

www.mariachihero.com

Kostar bara 7 kronor på AppStore!


  


För övrigt så är det rätt trevligt med spel av den gamla sorten också. Idag spelade jag och Oskar ett gammalt "Loppan-spel". Ni vet, när man med en rund platt sak ska försöka sprätta iväg en mindre rund, platt sak och samla så mycket poäng som möjligt. Jättekul faktiskt och Oskar var en naturbegåvning.


Tidigare har vi även prövat på Den försvunna diamanten, också ett hett tips.

Det märks dock en stor skillnad på att ha sex syskon och bara ett när man ser hur välbevarade gamla leksaker från förr är från Andreas sida. Eller så var vi mer slarviga med våra saker...


Solsidan som vi kollade igår var väldigt kul. handlade just om gamla grejer - och oförmågan hos vissa att slänga sådana. Nu kanske jag ska sluta tjata på Andreas, för vem vet, det kanske finns nåt värt 82000 bland hans gamla grejer på vinden:)


Senaste status för Emmas fot är att hon idag har stått vid ett flertal tillfällen, dock inga steg ännu. Men hon var välkommen till dagis i morgon så hon kanske blir inspirerad av de andra ungarna och springer fram till mig när jag hämtar henne sen. man kan ju alltid hoppas!


Ay Caramba!


/Mia


Ovido - Quiz & Flashcards