Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Mia - 13 maj 2011 08:51

Det är fredagen den 13:e idag, men för mig känns det som jag fått slängar av denna dag hela veckan.


Jag har: slagit i huvudet på biltakets kant när jag skulle sätta mig, med rejäl bula som följd, jag har snubblat över mig själv och skrapat upp knä och arm, jag har dunkat i huvudet i snedtaket över Emmas säng.


Dessutom har jag försovit mig, besökt vårdcentralen för annan krämpa, haft hormonella svängningar, besökt tandhygenisten för fjärde gången på fem månader (och det är fortfarande inte bra). 


Igår förlorade vi en fotbollsmatch borta i Alafors och på hemvägen fick jag punktering på bilen. Jag var själv och kan inte byta däck.

(Tack och lov har jag en alldeles underbar man som kom och räddade mig.)


Och allt detta är ju bagateller i jämförelse med att jag också fick veta att en mycket god väns mamma gick bort igår, så otroligt sorgligt och jag tänker på det väldigt mycket.


Vissa veckor är det som att man vill säga till livet: gör om - gör rätt.


/Mia


   My hero. (som inte hytter med näven, han ska bara visa hur stark han är:)

Ovido - Quiz & Flashcards