Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Mia - 10 maj 2011 08:29

Som kor på grönbete släpptes 16000 tjejer/tanter/kvinnfolk ut i Slottskogen igår kväll. Jag var en av dessa och måste ju säga att det gick över förväntan!

Med tanke på att det går supertrögt den första halvkilometern och jag ändå kom i mål på 30 minuter så är jag verkligen jättenöjd!


Sen blev det trevlig picknick med laget, som hette HJÄLP men som nog borde hetat Team Ingrid eftersom hon var den gemensamma nämnaren för allihop:)


Träffade Anna O också, hon vaktade väskor enligt tradition då hennes mamma och vänninor sprang loppet och hade gjort så i 22 år! Det ni!


Jag skickade bild hem på mig och medalj efteråt och när Oskar såg den sa han"Wow...Mamma vann...vilken fin medalj! Var är mamma?"

:-)


    Mina duktiga lagkamrater i HJÄLP (Team: Ingrid)


   Toalettkön.


   Banan som man fick efter loppet. Oj, vad gott det var. Jag fick två.


 

Kolla här då. Stolt som tuppen:)

Ovido - Quiz & Flashcards