Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Mia - 12 juni 2011 21:51

Jag och barnen hade en fantastiskt trevlig dag i Nolhagaparken i Alingsås idag.

Andreas grävde bort kirskålsrötter.

Vi klappade får och matade fåglar. Emma blev livrädd för kossors råmande.

Och Andreas grävde bort kirskålsrötter.

Vi promenerade till caféet och åt varsin våffla i solen.

Och Andreas grävde bort kirskålsrötter.

Vi gick till lekplatsen och gungade och klättrade.

Och Andreas grävde bort kirskålsrötter.

Sen for vi hem. Jag följde Oskar till ett kalas. Vi cyklade, det var mysigt.

Och Andreas grävde bort gräslager.

Jag och Emma for och handlade.

Och Andreas grävde bort gräslager.

Jag och Emma cyklade och hämtade Oskar.

Och Andreas...ja han grävde lite till.


Same family, same day, different actions:-)

Men han är allt en riktig hjälte (jag hjälpte till lite och det var jäääättetungt!)


   Innan kirskålen gick sitt öde till mötes.

   Och efter åtskilliga timmar ser det ut så här!


 

Oskar klappar en mjuk och go fårpäls - med ett får i.


Men Emma höll sig på replängds avstånd.


Men här är det full fart som gäller!   

Ovido - Quiz & Flashcards