Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Min fina make

Av Mia - 3 april 2011 21:59

Tänk vilken tur jag har som träffat en sån hjälte till man. Han är inte bara snygg, rolig, smart och snäll. Han är dessutom världens bästa pappa. Och så har han putsat varenda fönster i vår nedervåning under helgen (och tyckte dessutom att det var lite kul eftersom han kom på ett alldeles miljövänligt sätt att göra det på!)

Jag tror jag ska gå och krama lite på honom.


Hejhej


/Mia


  De två bästa killarna i hela världen.

 
 
Maria

Maria

5 april 2011 22:09

Hurdå miljövänligt? Jag vill veta!!!!
Kollar en dokumentär om Charlie Sheen. Det är som att titta på ett tåg som man vet kommer spåra ur och krascha.
Jag har gillat honom tidigare, men nu verkar han helt tappat greppet. Det finns inget ord som bra nog beskriver vad jag tycker. Idiot känns alldelse för snällt!

http://anamli.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Andreas

13 april 2011 11:07

Maria: Vatten + WashCat + tidningspapper = rena fönster.

WashCat är en slags microfiberhandske fast den repar inte glas som vissa microfiber gör.

WashCaten tar bort det grövsta & sen torkar man med tidningspapper tills allt vatten är borta.

Bäst av allt förutom miljön & så är att det inte blir några ränder & inte så mycket dropp & spill.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 28 mars 2012 16:39

Jag har en annan blogg nu: barasakermanser.wordpress.com Välkomna dit:)...

Av Mia - 4 oktober 2011 20:56

I natt drömde jag att jag var i Australien. Varför har jag ingen aning om. Bodde i en jättekonstig lägenhet, med konstiga människor och allt var allmänt konstigt. Så träffade jag plötsligt på Olle och Putte från förra jobbet. De var fulla och sentime...

Av Mia - 25 september 2011 22:34

Vi fick till två fina rätter i helgen. I går blev det "Cattas Fläskfilé" och idag blev det en riktig söndagsmiddag med hel kyckling i lergryta. Att jag dessutom lyckades klämma in en trerätters på Aludden i Lerum tillsammans med min bokcirkelgrupp på...

Av Mia - 25 september 2011 22:17


Så har det varit barnmarknad igen. Vi lämnade in en hel hög kläder och leksaker i fredags och sen stod jag och häckade utanför Hästhagenskolans gymnastiksal vid halv nio på lördagsmorgonen och såg kön växa bakom mig.  Som tur var hade de som höll i...

Av Mia - 25 september 2011 21:55

Förra helgen var det dags för hemvändarhelg. Det är även en helg för många andra att vända näsan mot Värmland. I tre dagar vallfärdar tusentals människor till den vanligtvis sömniga lilla orten Årjäng, min lilla hemort. Årets Årjängsmâten var ett fak...

Ovido - Quiz & Flashcards